Miałem ostatnio problem z Panią z Holandii. Napisałem, więc na oficjalnym forum PC post http://forum.postcrossing.com/viewthrea ... 130&page=6 z prośbą o pomoc.
Miła Holenderka napisała for me wiadomość, którą miałem wysłać do Pani, która (przepraszam za powtórkę słowa ) mnie po prostu wkurzała ...
Jeżeli komuś oficjalna pocztówka nie będzie dochodziła z powodów ... np. nielogowania się usera możecie wysłać jej ową wiadomość, którą wkleiłem poniżej.
In Dutch:
Hallo,
Ik heb je pas geleden een kaart verzonden, maar het viel me op dat je in een jaar tijd slechts enkele kaarten hebt verzonden en ontvangen en dat je een maand niet actief bent geweest. Ik vroeg me af of je mijn kaart al hebt ontvangen en of je in deze periode nog andere kaarten hebt gekregen.
Er is een optie om je account inactief te zetten als je even geen kaartjes wenst te ontvangen. Dat zorgt er voor dat jouw adres niet in het systeem wordt toegevoegd en het niet kan worden opgevraagd. Anders heb je kans dat veel mensen jouw adres krijgen en wegens inactiviteit een verlopen kaart krijgen.
Registreer alsjeblieft de kaarten die bij je zijn binnen gekomen en laat het me weten als je mijn kaart hebt ontvangen.
Dank je wel
~Your name
Po angielsku: - tłumaczenie dla mishi
Hello,
I have sent a card to you recently, but I noticed you only sent and received a few cards over 1 year and that you have not been active for a month. I wonder if my card arrived, and if you have received any other cards during the period you are offline.
There is an option to set your account inactive if you do not wish to receive cards for a while. It will make sure your address is not added into the system. Otherwise a lot of people may get your adress and have a change their card will expire because you are offline all the time.
Please register any card that arrives or let me know when mine is there.
Thank you
~Your name
Jeżeli ktoś jest w stanie przetłumaczyć to na nasz piękny język to bardzo proszę...
Ja dodam tylko kopię, którą otrzymałem po wklejeniu w google tłumacza
Witam,
Wysłałem do was ostatnio karty, ale zauważyłem tylko wysłanych i odebranych kilka kart powyżej 1 roku i że nie były aktywne przez miesiąc. Zastanawiam się, czy moja karta przyjechał, a po odebraniu innych kart w okresie offline.
Istnieje możliwość, aby ustawić konto nieaktywne, jeśli nie chcesz otrzymywać karty na chwilę. To sprawi, że Twój adres nie zostanie dodany do systemu. W przeciwnym razie wiele osób może dostać swój adres i zmiany karty wygasa, ponieważ jesteś zalogowany cały czas.
Zarejestruj się wszystkie karty, pojawia się lub dać mi znać, gdy mój tam jest.
Dziękuję
~ Imię, nazwisko
Pozdrawiam
Paweł