Otwieram wątek z wędrującym pakiecikiem w trochę innej formie Zapraszam do zapisów!
Nie chodzi tutaj o pozbycie się niechcianych pocztówek, ale zadowolenie wszystkich biorących udział w wymianie, więc ... włóż do koperty najlepsze kartki
ZASADY:
1. Zgłoszenie do udziału należy umieścić w tym wątku. W każdej turze bierze udział max 7 osób (starter + 6). 6 osoba z listy odsyła kopertę do startera grupy (0.). Jeśli nie znajdzie się tylu chętnych w wyznaczonym terminie, uczestników może być mniej.
2. Skład tematyczny pakiecika:
- 6 pocztówek z miastami,
- 6 pocztówek ze zwierzętami/ptakami,
- 4 pocztówki z pejzażami/żywiołami,
- 3 pocztówki kulinarne,
- 3 pocztówki ze sztuką,
- 3 pocztówki z folklorem,
- 5 pocztówek "varia", czyli takie, które nie mieszczą się w powyższych kategoriach.
3. W pakieciku znajduje się 30 pocztówek. Każda osoba wyjmuje z pakiecika min. 5 kartek - max. 15 kartek i jest zobowiązana do jego uzupełnienia o liczbę kartek wyjętych o tej samej tematyce.
4. W miejscu znaczka na kartkach wkładanych do pakiecika należy napisać ołówkiem swój nick.
5. Uczestnicy wymiany przekazują pakiecik zgodnie ze wskazaną kolejnością. Adresy przekazujemy sobie nawzajem.
6. Pakiecik przesyłamy listem poleconym (o dowód nadania proszę dbać do momentu aż następna osoba otrzyma przesyłkę).
7. W wątku umieszczamy informację o otrzymaniu i wysłaniu pakiecika - powinien zostać wysłany w dalszą drogę w przeciągu 4 dni roboczych od otrzymania.
8. Zdjęcia kartek wyjętych z pakiecika można zamieszczać w wątku.
9. Po powrocie pakiecika do startera grupy (0.) ogłaszane są zapisy na kolejną turę.
10. W wymianie mogą uczestniczyć osoby, które mają na swoim koncie wysłanych na PC co najmniej 10 oficjalnych pocztówek i są aktywne na naszym forum co najmniej od 3 miesięcy.
Proszę Was o dbanie o jakość kartek, które wkładacie do koperty oraz o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki