Strona 1 z 298

PRZYWITAJMY SIĘ :)

PostNapisane: 2009-12-11, 22:32
przez Cleo
Jako ,ze nikt takiego tematu nie załozył, a uwazam ,ze powienien byc, aby móc powitac nowych forumowiczów [napijmy sie].
Powiedzcie zatem cos o sobie w skrócie, a takze o tym skad wzieły sie Wasze nicki :p


Rozpoczynajac:
Witam wszystkich, ciesze sie,ze powstało to forum i ze mozemy prowadzic dyskusje na wszelakie tematy, ze odnajdujemy tu rozne osoby aczkolwiek o jakze podobnych zainteresowaniach, a to co nas łaczy to malenka kartka ( tudziez mnóstwo kartek).
Mam takze wielka nadzieje,ze poziom tych kulturalnych rozmow nigdy nie zostanie zakłócony.

Nick mój powstał z mojej fascynacji Kleopatra Wielką! Poniekad jest dla mnie wzorem kobiety radzacej sobie w tak ciezkich i kryzysowych dla Egiptu czasach, posiada wiele cech bardzo odwaznej i silnej osoby, podziwiam ja za determinacje, inteligencje i odwage...itd...
Tak tez jestem utożsamiana z przezwiskiem - Cleo.

PostNapisane: 2009-12-12, 08:22
przez Graza82
mnie już pewnie znacie, ale dla tych co nie... to mam na imię Agnieszka ;-)
a co od nicka, to... swoją nazwę i korzenie :-P ma z Liceum, kiedy to mój Germanista - lektor z Liceum, mylił moje imiona i mówił do mnie Grażyna. ;-) gdy go poprawiałam, to zawsze odpowiadał, że przypominam mu niejaką Grażynę, byłą uczennicę jego, którą przygotowywał do matury z niemca i na studia germianistyczne ;-)
wszyscy to podłapali (klasa i towarzycho licealne) i zostałam Grażą :roll: a że mam 27 lat, to 82 dodałam.
jestem pilotem wycieczek, studiowałam turystykę i ekonomię i informatykę, jednak informy nie skończyłam, bo rzuciłam :oops: prowadzę bloga o pocztówkach i nie tylko... ;-)
pocztówkowego zgłosiłam do konkursu ;-) ;o [wali w ściane]
zobaczymy co będzie dalej... ;-)
a tak w ogóle, to witam i zyczę wszystkim miłego postowania!

:arrow: Happy Postcrossing! :!:

PostNapisane: 2009-12-12, 18:46
przez hanjah
Witam:)
Mam na imię Hania i jestem anonimowym postcrosserem :-) Uzależniłam się od wysyłania pocztówek :lol:
Mój nick to wariacja na temat mojego imienia.
Klikam do Was z emigracji-od 1,5 roku mieszkam z mężem w Edynburgu.

PostNapisane: 2009-12-12, 21:56
przez Cleo
No , pierwsze koty za płoty :) Teraz prosze nastepnych :)

PostNapisane: 2009-12-13, 00:10
przez mikis
Cześć, Michał z tej strony.
Mój nick jest bardzo stary i nawet najstarsi górale już nie pamiętają jak go wymyślałem :mrgreen:
Ale to było coś przy wymyślaniu loginu do maila. Albo to było tak, że przyszedł Wielki Wou i powiedział, że mam używać takiego nicka, bo tak postanowiła Wielka Rada i już. Mogło też być zupełnie inaczej.

PostNapisane: 2009-12-13, 00:22
przez AnnaTrouble
Witam i ja!
Imie tak jak w nicku - Anna. "Trouble" to dlatego ze od dziecka tak na mnie mowili.
Mieszkamy obecnie z mezem w Japonii, ale wyglada na to ze w 2010 moze przeprowadzimy sie do Francji. Na 100% jeszcze nie jestesmy pewni.

PostNapisane: 2009-12-13, 21:02
przez Cleo
Aniu - mały off top - co Was nakłoniło do wyjazdu az do Japonii?

ps. ach, ta moja ciekawosc... ;)

PostNapisane: 2009-12-13, 21:29
przez dorotka
No to i ja się przedstawię :) Mam na imię Dorota i mam 20 lat:) Przede wszystkim zbieram pocztówki ze zwierzętami ale i innych też mam trochę. Mój zbiór nie liczy zbyt dużo kartek ale mam nadzieję że jakoś nabiorę tempa:) A no i jestem z Bydgoszczy i tam tez studiuję wychowanie fizyczne:) Pozdrawiam

PostNapisane: 2009-12-13, 23:42
przez AnnaTrouble
Cleo napisał(a):Aniu - ma³y off top - co Was nak³oni³o do wyjazdu az do Japonii?

ps. ach, ta moja ciekawosc... ;)


Cleo, moj maz jest Japonczykiem i jego rodzina chciala zeby mieszkal gdzies w poblizu, a nie w Hameryce czy jakiejs innej Australii.

Mieszkalismy juz w Japonii w 1998 przez rok, i od tego czasu odwiedzalismy co roku, ale to za duzo kosztowalo.

No ale teraz dostal ladna propozycje ladnej pracy gdzies na wsi we Francji w jakims instytucie, wiec calkiem mozliwe ze znowu sie przerowadzimy.

Ja za Europa nie przepadam, przed wyprowadzka do Japonii mieszkalismy 5 lat w Szwecji, co dla mnie bylo koszmarem, mimo ze po szwedzku mowie (mieszkalam tam jako dziecko), a przedtem 5 lat w USA, a przedtem w Japonii, wiec bardzo sie cieszylam na powrot do Japonii. Mam tu dobra prace i zycie jest bardzo wygodne i chcialabym aby tak zostalo. No ale coz... Chyba czas mi sie po zabojadowsku uczyc gadac...

PostNapisane: 2009-12-13, 23:42
przez Gość
Witamy Cie dorotko :)

PostNapisane: 2009-12-13, 23:43
przez Cleo
Ejjj...co jest - czemu jestem gosciem :( a nie Cleo.

PostNapisane: 2009-12-14, 07:42
przez Graza82
Cześć Dorotka! :)

PostNapisane: 2009-12-14, 19:01
przez Cleo
Aniu, ale zawiła historia :) A za Polska nie tesknisz?

PostNapisane: 2009-12-14, 21:02
przez Graza82
AnnaTrouble, podziwiam takich ludzi. ja chyba za bardzo przywiązuję się do miejsc i do... ludzi... nie potrafiłabym tak, więc tym bardziej szacun.

PostNapisane: 2009-12-14, 21:28
przez Cleo
Graza82 napisał(a):AnnaTrouble, podziwiam takich ludzi. ja chyba za bardzo przywiązuję się do miejsc i do... ludzi... nie potrafiłabym tak, więc tym bardziej szacun.


Potrafiłabys gdybys musiała, albo staneła przed dokonaniem trudnego wyboru.