Strona 1 z 1

REGULAMIN !

PostNapisane: 2003-10-03, 00:17
przez Bruno Cybulski
Regulamin forum postcrossing.com.pl

Wstęp

Jako, że nasze forum jest w istocie miejscem spotkań i wymiany spostrzeżeń osób w większości związanych z Postcrossingiem, a inicjatywa ta ma charakter społecznościowy, taki właśnie charakter pragniemy nadać forum. Mile widziany będzie tu zatem każdy, zarejestrowany na PC, kolekcjoner pocztówek, czy osoba niezwiązana, a zainteresowana tematyką forum – tak długo, jak długo będzie szanować panujące tu zasady, dbać o zachowanie przyjaznej atmosfery i przestrzegać zawartych poniżej zasad. Rejestrując się automatycznie wyrażasz zgodę na dostosowanie się do Naszych zasad, a nieznajomość regulaminu nie zwalnia cię z ich stosowania.

Art. 1 Rejestracja
a)Rejestracja jest w pełni darmowa;
b)Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Zakazane jest posiadanie multikont;
c)Wymagana jest zgoda administracji na korzystanie przez dwie osoby z jednego konta;
d)Zakładanie przez dwie osoby, kont na tym samym IP każdorazowo musi być poprzedzone zgłoszeniem do Administracji wraz z uzasadnieniem;
e)Jeżeli istnieje uzasadnione przypuszczenie, że dany użytkownik może zaszkodzić forum lub jego użytkownikom, administracja może zablokować dostęp do rejestracji;

Art. 2 Konto Użytkownika
a) Wszelkie zamieszczone przez użytkownika obrazy oraz treści nie mogą być sprzeczne z polskim prawem, nawoływać do przemocy, rasizmu oraz nienawiści skierowanej przeciwko konkretnej osobie lub grupie społecznej;
b) Login użytkownika nie może zawierać żadnej reklamy;
c) Użytkownik odpowiada za zamieszczane przez siebie informacje oraz obrazy;
Wysyłając na forum wszelkie teksty oraz obrazy oświadczasz, że jesteś ich autorem, lub posiadasz pisemną zgodę autora. Administracja nie może odpowiadać za naruszenia przez użytkownika praw autorskich.
d) Administracja może zablokować w każdej chwili dostęp do forum, jeżeli uzna to za stosowne (bez wcześniejszego powiadomienia);

Art. 3 Posty i Tematy
a) Posty należy konstruować z uwzględnieniem poprawności językowej, w tym ortografii i interpunkcji;
b) Zabrania się jakiejkolwiek reklamy w tym własnych stron www poza działem do tego celu przeznaczonym;
c) Zabrania się spamu, w tym zamieszczania identycznych lub podobnych tematów w różnych działach;
d) Posty powinny być sensowne i zawierać treść, zakazane jest używanie samych emotikonek, wielokropków itd.: tyczy się to również późniejszej edycji postów;
e) Przed założeniem tematu zapoznaj się z treścią forum, by nie powielać tematów już istniejących;
f) Bezwzględnie zakazane jest używanie wulgaryzmów;

Art. 4 Warny oraz Bany.
a) Administracja może w każdej chwili zablokować konto użytkownika lub nadać restrykcje wobec tego konta;
b) Ban przeznaczony jest dla osób nagminnie łamiących regulamin lub utrudniających prawidłowe funkcjonowanie forum;
c) Za publiczne spieranie się z decyzją Administratorów i Moderatorów forum grozi ostrzeżenie w stopniu jaki za stosowny uzna Administracja;
d) Dodatkowe prawa i obowiązki znajdziesz w regulaminie skarg, który jest integralną częścią głównego regulaminu forum i należy się z nim zapoznać;

Art. 5 Ogólne
a) Osoba która działa na szkodę administracji, forum lub użytkowników może ponieść odpowiedzialność karną oraz cywilną;
b) Administracja nie udostępnia nikomu danych osobowych użytkowników, jedynie na wniosek organów ścigania administracja ma prawo do przekazania wszelkich informacji o koncie użytkownika;
c) Rejestrując się oświadczasz, że zgadzasz się na otrzymywanie informacji od administracji;
d) Wszelkie roszczenia prosimy kierować tutaj: admin@postcrossing.com.pl
e) Na całym forum obowiązują zalecenia netykiety → http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

Art. 6 Regulaminy działów
a) Na forum obowiązują także regulaminy poszczególnych działów, które są integralną częścią regulaminu głównego.
1) Regulamin działu ZAMÓWIEŃ znajduje się pod adresem: viewtopic.php?f=30&t=2755&view=unread#unread
2) Regulamin działu KUPIĘ, SPRZEDAM, ZAMIENIĘ znajduje się pod adresem: viewtopic.php?f=12&t=2760&view=unread#unread

Art. 7 Odpowiedzialność
a) Forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania jego użytkowników.

Art. 8 Zmiany regulaminu
a) Regulamin może ulec zmianie.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.04.2013r.

Re: REGULAMIN !

PostNapisane: 2013-09-29, 17:14
przez Spiaca
Ponizsze jest dodatkiem do regulaminu i wchodzi w zycie w trybie natychmiastowym.


W zwiazku z nadmiernym uzywaniem przycisku "zglos post" na forum, informujemy, ze takie zachowania beda podlegaly:
jednemu upomnieniu i jesli upomnienie nie podziala, to bedzie nadawane ostrzezenie.

Przycisk "zglos post" sluzy do zglaszania postow, ktore lamia regulamin, badz zasady forum, posty wulgarne i obrazliwe.
Przycisk "zglos post" nie sluzy do zglaszania postow z waszym zapytaniem, do zadawania pytan prosze uzyc opcji PW i pisac do moderatorow.

Informacyjnie: nie zglaszamy tez postow z bledami, kiedys byla o tym dyskusja. Wiekszosc z nas pisze poprawnie i jesli sie komus czasem zdarzy blad, to nie jest to powazne przekroczenie, ktore wymagaloby tak drastycznej reakcji jak zglaszanie posta.

Mam nadzieje, ze to Wam wyjasnia troche postac rzeczy i nadmierne zgloszenia postow sie zakonczy. Prosze zrozumiec, ze takie bezpodstawne zgloszenia wcale nie pomagaja i nie ulatwiaja nikomu pracy.