| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Statystyki | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie spędzasz wakacje
Autor Wiadomość
Petitek79 
Pocztówkocyty we krwi

MOJE ULUBIONE KARTKI: Metro, komunikacja miejska, nowoczesne pociągi
Wysłany: 2010-07-07, 09:29   

ebcia napisał/a:
Petitek79 napisał/a:
ebcia napisał/a:
Wakacje, wakacje, wakacje... Jakiś wypad dłuższy to dopiero w sierpniu- Chorwacja
Do jakiej miejscowości się wybierasz?

Na Hvar, już po raz kolejny. Uwielbiam chorwackie wyspy (Krk się ostatnio skiepścił, podrożał), więc wybraliśmy Hvar, kemping ^^

Mi też udało się być na jednej z chorwackich wysepek- ale mało znanej i może dlatego tak fajnej. Więcej o tym miejscu przeczytasz na jednym z moich wpisów na blogu:

http://wdrogepetitek.blog...a-sepurine.html

Talvi 
zbiera na znaczki
Zorz Polarny

Wysłany: 2010-07-07, 15:33   

Moje wakacje są upstrzone wyjazdami terenowymi z uczelni (studiuję geografię z efektami... ymm... różnymi). W każdym razie za mną już tygodniowy Karpacz, Zakopane i Cieszyn. Za kilka godzin wyjeżdżam do Szczecina. W odleglejszych planach jest jeszcze Szczawnica i dwa tygodnie wypasania kóz i robienia innych dziwnych rzeczy w ramach praktyk zawodowych - czynnej ochrony Góry Zborów (Ale to jeszcze nie jest pewne). Ogólnie rzecz biorąc nigdy nie miałem jeszcze wakacji tak wypełnionych wyjazdami, z czego bardzo się cieszę. :)

Petitek79 
Pocztówkocyty we krwi

Wysłany: 2010-07-08, 09:40   

Talvi, całkiem fajnie:) I w większości polskie góry. A pomyśleć, że kiedyś też już miałem iść na geografię.

Pscolka_jo 
z pocztą za pan brat
WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE

MOJE ULUBIONE KARTKI: statki, samoloty pasażerskie, książki, zamki, kawa, koty, pszczółki, nightview, different
Wysłany: 2010-07-10, 14:12   

Właśnie wróciłam z Pieszej Pielgrzymki z Warszawy do Miejsca Piastowego - było cudownie, szkoda, że musiałam zjechać trochę wcześniej :(

Bruno Cybulski 
Administrator

Zaproszone osoby: 1