Wakacje, wakacje, wakacje... Jakiś wypad dłuższy to dopiero w sierpniu- Chorwacja
Do jakiej miejscowości się wybierasz?
Na Hvar, już po raz kolejny. Uwielbiam chorwackie wyspy (Krk się ostatnio skiepścił, podrożał), więc wybraliśmy Hvar, kemping ^^
Mi też udało się być na jednej z chorwackich wysepek- ale mało znanej i może dlatego tak fajnej. Więcej o tym miejscu przeczytasz na jednym z moich wpisów na blogu:
Moje wakacje są upstrzone wyjazdami terenowymi z uczelni (studiuję geografię z efektami... ymm... różnymi). W każdym razie za mną już tygodniowy Karpacz, Zakopane i Cieszyn. Za kilka godzin wyjeżdżam do Szczecina. W odleglejszych planach jest jeszcze Szczawnica i dwa tygodnie wypasania kóz i robienia innych dziwnych rzeczy w ramach praktyk zawodowych - czynnej ochrony Góry Zborów (Ale to jeszcze nie jest pewne). Ogólnie rzecz biorąc nigdy nie miałem jeszcze wakacji tak wypełnionych wyjazdami, z czego bardzo się cieszę. :)
Moje wakacje są upstrzone wyjazdami terenowymi z uczelni (studiuję geografię z efektami... ymm... różnymi). W każdym razie za mną już tygodniowy Karpacz, Zakopane i Cieszyn. Za kilka godzin wyjeżdżam do Szczecina. W odleglejszych planach jest jeszcze Szczawnica i dwa tygodnie wypasania kóz i robienia innych dziwnych rzeczy w ramach praktyk zawodowych - czynnej ochrony Góry Zborów (Ale to jeszcze nie jest pewne). Ogólnie rzecz biorąc nigdy nie miałem jeszcze wakacji tak wypełnionych wyjazdami, z czego bardzo się cieszę. :)
to fajnie studiować geografie... tyle wyjazdów itp...
Pscolka_jo napisał/a:
Właśnie wróciłam z Pieszej Pielgrzymki z Warszawy do Miejsca Piastowego - było cudownie, szkoda, że musiałam zjechać trochę wcześniej :(
Teraz to chyba ciężka pora na piesze pielgrzymki. W taki upał!
Upał makabryczny! Myślałam, że się ugotuję! Ale satysfakcja z dojścia... bezcenna
_________________ "Odnajdź w życiu pasję, by Twoje starania nie poszły na marne."
Oj podziwiam za maszerowanie w taki upał